ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو، آرم و نشانه نوشته؛ logo & logotype & font designer

ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو، آرم و نشانه نوشته؛ logo & logotype & font designer

ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو و فونت فارسی و انگلیسی
هر نفر یک لوگو؛ هر شغل یک لوگو

one logo for one job
one logo for one person

The cost of a logo design is anywhere from $0 to tens of thousands of dollars, but if you’re a small business or startup looking for quality design, a good logo design should cost between $50-$500.

Price and final cost will be determined after the initial negotiation and completion of your completed questionnaire, and then announced.


هزینه طراحی یک لوگو در سایت idelogo، معمولا از 50 هزار تومان تا 2میلیون تومان می باشد.



  • هزینه نهایی، پس از بررسی پرسشنامه ی تکمیل شده در صفحه ثبت سفارش، مشخص می شود.

توجه شما را به مطالعه ی دقیق مطالب زیر و همچنین مطالب صفحه ی ثبت سفارش، جلب می کنم ...


عنوان

تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران (صرفا جهت اطلاع شما از قیمتهای مصوب و رایج صنف )

طراحی یک قلم (Typeface) متن

قیمت پایه 270000000 ریال (بیست و هفت میلیون تومان)

طراحی یک قلم (Typeface) تیتر

قیمت پایه 180000000 ریال (هجده میلیون تومان)

خانواده ی کامل حروف (Type Family)

قیمت پایه 420000000 ریال (چهل و دو میلیون تومان)

طراحی نشانه یا نشانه نوشته ی فارسی

قیمت پایه 70000000 ریال (هفت میلیون تومان)

بازسازی / ویرایش نشانه

قیمت پایه 32000000 ریال (سه میلیون و دویست هزار تومان)













  • طراحی نمونه لاتین برای نشانه نوشته ی فارسی، طراحی مجزا محسوب می شود.
  • چنانچه نوشته ی زیرنشانه محدود به انتخاب فونت باشد، جزو طراحی نشانه است و مبلغی بابت آن اضافه نمی شود.
  • چنانچه نشانه یا نشانه نوشته از قبل موجود باشد و طراح، تغییراتی بر روی آن اعمال و آن را به روز نماید، بازسازی محسوب می شود.
  • طراحی حروف مجموعه ای است کامل از طراحی و اجرای گرافیک حروف و قابلیت های اتصال آن ها، طراحی علایم و نشانه های آوایی معمول فارسی، علایم و نشانه های نقطه گذاری و طراحی اعداد.
  • خانواده ی کامل حروف شامل همه ی موارد بالا در سه شکل نازک، معمولی و سیاه است.
  • در مورد علایم و نشانه های دیگر، قیمت پایه جداگانه محاسبه می شود.
  • اجرا و پردازش تایپ فیس به صورت فونت به عهده ی طراح است، اما دستمزد اجرای نرم افزاری برای محیط های خاص، باید به صورت جداگانه محاسبه شود.


منبع : سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران


لطفا توجه:

  • اختلاف قابل ملاحظه میان قیمت صنفی و قیمت طرح های من، نه به دلیل گرانفروشی تعرفه ی صنف طراحان است و نه کم ارزش بودن کارهای من. همانگونه که شما هم بهتر از من می دانید، برای هر هنرمندی، اثرش، باارزشترین است. اما من و همه ی هنرمندان، قصدمان، در ابتدا، خلق و آفرینش است. پس دوست داریم کارمان ساخته، عرضه و دیده شود. در این میان حتما کسانی هم هستند که قدر کار را می دانند اما مباحث مالی، مانع بهره مندیشان از لوگوی دلخواهشان می شود. من و همکارانم دوست داریم این مانع را برایشان کوتاهتر کنیم و کار خودمان هم دیده شود؛ همین.
  • کلیه ی امور عام المنفعه و خیریه و غیرانتفاعی و فرهنگی، شامل: سازمانها، نهادها، سمن ها (NGO)، هیئتهای مذهبی و مساجد و ... مشمول تخفیف ویژه می گردند.
  • همکاران طراح و شرکتهای تبلیغاتی که متقاضی طراحی اسکیس (پیش طرح یا ایده اولیه) برای مشتریان خود می باشند، مشروط بر همکاری مستمر، مشمول تخفیف ویژه ی همکاری می گردند.
  • پایین ترین نرخ های تعرفه، شامل افراد حقیقی و کسبه ی عادی می گردد.
  • قبول سفارش بصورت تخصصی، فقط و فقط در حیطه ی طراحی لوگو و آرم و نشانه نوشته و فونت انجام می گیرد و سفارش طراحی سایر عناصر و موضوعات گرافیکی و هنری، ازقبیل کارت ویزیت و پوستر و پک تبلیغاتی و ... به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود.
  • همانطور که در نمونه های ارئه شده در منوی گالری مشاهده می فرمایید، هیچ گونه پک سازی و افکت دهی و سه بعدی سازی و سایر امور کامپیوتری در لوگوهای من دیده نمی شود. لوگوهایی که به سفارش دهندگان ارائه می دهم بصورت ساده و بی پیرایه است. باقی کارها را می توانید به همکاران من در رشته حیطه ی تبلیغات بسپارید.
  • برخی نمونه های نمایش داده شده در منوی گالری، فقط عکسی است از اتود یا پیش طرح یا اسکیس یا طرح دستی از یک لوگو (و یک طرح کامل و قابل ارائه نیست). این دسته از سفارشها عموما به درخواست همکاران و بعنوان ایده و طرح به ایشان تحویل داده شده است. به عبارت دیگر، جذب سفارش و پرداخت نهایی را همکاران من (در مشاغل تابلوسازی، گرافیک، تبلیغات و ...) به عهده داشته اند و من، ایده و طرح خام را به همکاران داده ام.