ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو، آرم و نشانه نوشته؛ logo & logotype & font designer

ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو، آرم و نشانه نوشته؛ logo & logotype & font designer

ایده لوگو (idelogo)

طراحی لوگو و فونت فارسی و انگلیسی
هر نفر یک لوگو؛ هر شغل یک لوگو

one logo for one job
one logo for one person

ایده بوک

Sunday, 4 August 2024، 05:27 PM

سایت ایده بوک یکی از 5 کتابفروشی آنلاین بزرگ و پرکتاب ایران است. فروشگاه کتاب آنلاین ایده بوک وابسته به شرکت کتابرسان ایده است که روزانه صدها نفر خرید اینترنتی کتاب را از این سایت انجام می دهند.
 

لوگوی سایت ایده بوک بسیار ساده و گویا طراحی شده است. این لوگو، دومین لوگوی این سایت است که نهایتا انتخاب و اجرا و در سایت idebook.ir بارگذاری گردیده است.

کتابی گشوده، که چشم و لبخندی که نشان از این دارد که کتاب بینش و آگاهی ایجاد خواد کرد و این آگاهی، رضایت و خشنودی و لبخند به دنبال خواهد داشت.

با نگرشی دیگر می توان چنین برداشت نمود که کتابی که گشوده و مطالعه می شود، در آن روح حیاط و نشاط دمیده می شود و کتبی زنده است که گشوده و خوانده شود.

لازم به ذکر است که این لبخند ساده، پیش از طرح دیجی کالا و حتی اندکی پبش از طرح سایت آمازون، بصورت خلاقانه برای لوگوی این سایت اجرا گردید.

نشانه نوشته ی این لوگو نیز ترکیبی از سادگی و هماهنگی را بایستی القاء کند که برای کاربران این سایت ایجاد اطمینان و آرامش را نماید.

پیرو این نوشته، از فونت مونوسایز «باهاوس» که در سادگی و خوانایی، با نوشته ی فارسی هماهنگ باشد، استفاده شده است.

 

  • 24/08/04
  • امیر ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی